piątek, 21 listopada 2014

PROSTE i EFEKTOWNE DEKORACJE ŚWIĄTECZNE

Już pora pomyśleć o dekoracjach świątecznych, które umilą długie jesienno-zimowe wieczory. Moje kryteria są proste. Wykonanie nie może ani czasochłonne ani skomplikowane. Do ozdobienia domu chcę wykorzystać to co już posiadam. Poniżej kilka inspiracji.

dekoracje-świąteczne-diy
1,2  kalendarz adwentowy ze świec

dekoracje-świąteczne-diy

1, 2 bombki w wazonie, na paterze przykryte kloszem


dekoracje-świąteczne-diy
1, 2  pomarańcze plus goździki = piękny zapach



dekoracje-świąteczne-diy
1, 2 słoiki, każdy w domu ma

dekoracje-świąteczne-diy

1, 2 łańcuch lampek doskonale prezentuje się umieszczony wewnątrz głębokiego naczynia, latarenki, 


dekoracje-świąteczne-diy
1, 2  kieliszki do wina i tealighty


dekoracje-świąteczne-diy
1, 2 dekoracje z użyciem bombek
dekoracje-świąteczne-diy
1, 2  wykorzystujemy stare żarówki

2 komentarze:

  1. Aaaa!!! Wykorzystanie starych żarówek jest genialne, muszę wypróbować! :) A ja specjalnie bombki kupuję do ozdabiania, okazuje się, że niepotrzebnie :)
    A poza tym wszystko to wygląda pięknie, czuję się jakby święta były już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracje ze świec z chojną zrobiłam również w zeszłym roku. Wygląda cudnie, pięknie pachnie! Jest tylko jeden minus :( Chojna w blokach szybko się sypie :( Igły miałam w całym mieszkaniu :( Ale wygląda super :) I i tak się ciszyłam :)

    OdpowiedzUsuń