środa, 7 stycznia 2015

POKÓJ DZIECIĘCY INSPIRACJE - PRZECHOWYWANIE ZABAWEK

Spodziewałam się, że wraz z pojawieniem się w domu dziecka przybędzie nam rzeczy w domu, ale nie spodziewałam się, że aż tyle. Każda wizyta znajomych to kolejna zabawka i coraz większy bałagan. Co wieczór, aby zapanować nad chaosem robię rundkę po mieszkaniu, chowam zabawki, które nocą czyhają na bose stopy zaspanych rodziców. A miejsca zaczyna brakować, dlatego znalazłam kilka funkcjonalnych i estetycznych rozwiązań na przechowywanie zabawek.

pomysły na przechowywanie zabawek
1, 2, 3, 4  pojemniki i worki jutowe, widziałam podobne w Tk Maxx
Dzięki pojemnikom łatwo i szybko porządkuje się przestrzeń, byle tylko nie były to kontenery z plastiku, jeśli skompletujemy kilka pasujących do siebie, będzie estetyczne.


pomysły na przechowywanie zabawek
1, 2, 3, 4 pudełko po pieluchach w nowej odsłonie
Fajny pomysł na projekt DIY, oklejenie pudła po pieluchach sizalowym sznurkiem, materiałem, papierem ozdobnym lub tapetą, najbardziej podoba mi się wersja sznurkowa 



przechowywanie-zabawek
1, 2, 3, 4  kosze z materiału, przypominają kosze do łazienki na bieliznę, ale wypełnione kolorowymi zabawkami zmienią oblicze



przechowywanie-zabawek
1, 2, 3, 4  praktyczne kontenery z drewnianych skrzynek na kółkach



przechowywanie-zabawek
1, 2, 3, 4  regały ze skrzynek też mają swój urok

wiem co mi się podoba, teraz "tylko" muszę to znaleźć, kupić lub wykonać samodzielnie.


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne propozycje :) Uwielbiam skrzynki i palety we wnętrzach, ale worki są chyba jeszcze fajniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te skrzynki na kółeczkach super sprawa :) My właśnie robimy mały remont, musieliśmy zmienić kołyskę na łóżko i kupić małemu materac rehabilitacyjny ze względu na skrzywienie kręgosłupa. Powoli też dopełniamy dzieła takimi drobiazgami i dodatkami
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo też się zastanawiamy jaki materac dla dziecka wybrać :) Może też się skuszę na taki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatne porady. Właśnie takich inspiracji szukałem do urządzenia pokoju mojego dziecka.

    OdpowiedzUsuń