poniedziałek, 2 lutego 2015

DEKORACJE NA PIERWSZE URODZINY DZIECKA


dekoracje-na-roczek
source
Pierwsze urodziny synka zbliżają się wielkimi krokami. Najchętniej zaprosiłabym gości do knajpy na obiad i byłoby z głowy, ale i goście i dziecko będą lepiej czuli się w domu. O biedna ja. Rola gospodyni nie należy do moich ulubionych. Co innego spotkanie w gronie znajomych a co innego krytyczne oko teściowej. Mam pecha, bo ona jest super panią domu. W święta stół i dania wspaniale udekorowane, jak przez catering, dlatego planuję odwrócić uwagę gości od ewentualnych niedociągnięć kulinarnych pomysłowymi dekoracjami. Poniżej kilka inspiracji na dekoracje na pierwsze urodziny, które mają wybawić mnie z opresji.


DEKORACJA FOTELIKA DO KARMIENIA 
dekoracje-na-roczek
source 1, 2, 3, 4

Folia aluminiowa, girlanda z filcu lub papieru, kolorowe wstążki, balony, doktoratu z DIY nie trzeba posiadać, żeby wykonać takie ozdoby.


POMYSŁOWE TŁO DO ZDJĘĆ
dekoracje-na-roczek
source 1, 2, 3, 4

W dniu urodzin zdjęciom jubilata nie będzie końca, dlatego warto przygotować dekorację, na tle której dziecko będzie pozować.


GALERIA ZDJĘĆ
dekoracje-na-roczek
source 1, 2, 3, 4

Pomysł, z wyeksponowanie zdjęć naszej pociechy też jest fajny. Przez rok uzbierało się sporo zdjęć więc ze stworzeniem galerii nie będzie problemu. 


PODZIĘKOWANIE DLA GOŚCI
dekoracje-na-roczek
source 1, 2, 3, 4


Kolorowe balony, uśmiechnięte dziecko, zdjęcie w ramkę i prezent dla dziadków gotowy.



6 komentarzy:

  1. ale fajne pomysły, za 3 miesiące czeka mnie to i podoba mi sie pomysl z trójkątami na krzesełku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi zostały już tylko 2 tygodnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, planujemy z mężem przygotować przyjęcie dla naszej Madzi (4 latka). Jak na razie w planie było zaprosić jakieś maskotki, ale znajomi polecili nam skontaktować się z http://www.klaunpolska.pl/ - czy ktoś z was już korzystał? Widziałam ich na przyjęciu u koleżanki, było bardzo miło i dzieciaczki dobrze się bawiły. Ale czy ktoś inny może polecić? Ewentualnie zostawiam dane kontaktowe: 727 600 500 lub 727 400 300, klaun@klaunpolska.pl. Miłej nocy, pa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pomysły! Ja na roczek mojego synka przygotowałam galerię zdjęć! Z moim mężem wybraliśmy najładniejsze zdjęcia Franka i wywołaliśmy na dużym formacie tutaj http://www.reprotechnika.pl , oprawiliśmy w ramy i powiesiliśmy na czas imprezy na ścianach, a pod koniec w podziękowaniu podarowaliśmy je dziadkom i rodzicom chrzestnym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda dziecko nie będzie pamiętało swoich pierwszych urodzin, ale zdjęcia wszystko uwiecznią, dlatego warto się postarać, aby ten dzień był wyjątkowy.
    ---------------------------------
    https://mobilnawulkanizacja.katowice.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda dziecko nie będzie pamiętało swoich pierwszych urodzin, ale moim zdaniem i tak warto je wyprawić, chociażby dla fajnych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń