poniedziałek, 9 lutego 2015

TĘCZOWE COTTON BALL LIGHTS


source


Białe ściany, białe łóżeczko i komoda, a także pościel i narzuta to albo nudne monochromatyczne wnętrze albo wdzięczne tło do kolorowych dekoracji. Dla mnie zdecydowanie druga opcja. Chcę wprowadzić tęczowy akcent do pokoju syna i przymierzam się do kupna cotton ball lights. Nie widziałam gotowych zestawów w kolorach tęczy, dlatego chcę skomponowac własny. Kulki będą fajną dekoracją pokoju dziecka bo nawet gdy nie świecą wyglądają interesująco.


cotton ball lights
source  1, 2
cotton ball lights
source 1, 2
cotton ball lights
source 1, 2

cotton ball lights
source 1, 2

8 komentarzy:

  1. to nie rypto reklama :) poprostu od wczoraj jestem posiadaczką tekiego tęczowego zestawu a kupiłam go na stronie http://www.cottonovelove.pl/cotton-ball-lights-rainbow,p,1798
    polecam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za informacje, akurat na stronę tego sklepu nie trafiłam. Jesteś zadowolona z efektu?

      Usuń
  2. Uwielbiam te kolorowe świecące kuleczki! Już się nie mogę doczekać aż zacznę urządzać pokój dla mojego synka w nowym mieszkaniu! Cotton ballsy na pewno się pojawią ;) Ale niestety dopiero jestem na etapie szukania mieszkania rynek pierwotny kraków więc jeszcze trochę to potrwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają cudownie :) Odświeżam właśnie dziecięce pokoje, wymieniam materace do spania i muszę się zaopatrzyć w te prześliczne kulki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń