niedziela, 26 października 2014

12 ULUBIONYCH GADŻETÓW KOSMETYCZNYCH

Dzisiaj o kosmetycznych gadżetach, które odmieniły moją pielęgnację. Dzięki nim codzienne zabiegi kosmetyczne sprawiają przyjemność, wykonanie ich jest szybsze i prostsze a ja czuję się like a pro. 
ulubione-gadżety-kosmetyczne



TANGLE TEEZER -  już nie chce innych szczotek do włosów, rozczesywanie mokrych włosów to już nie problem, masaż skóry głowy to czysta przyjemność,  łatwo się czyści, planuję kupić wersję kompaktowa do torebki.

RĘKAWICZKI NYLONOWE - są umiarkowanie szorstkie a rewelacyjnie złuszczają naskórek. Zamiast bawić się w peelingi zakładam rękawiczki podczas kąpieli i wykonuję masaż, po takim zabiegu skóra jest wygładzona a ja nie muszę sprzątać wanny po super naturalnych peelingach z kawy czy z oliwy z oliwek i soli. Stosowałam je w ciąży do masażu ciała, pisałam o nich tu .

OCTENISEPT - wielofunkcyjny płyn, który koi podrażnienia, przyśpieszanie gojenie, odkaża. Kupiłam go do rany po cc, teraz zamiast w apteczce jest w łazience i używam go do celów kosmetycznych.

CURAPROX 5460 ULTRA SOFT - szczoteczka posiada 5460 miękkich i delikatnych włosków. Jest idealna dla osób ceniących delikatność w pielęgnacji zębów i dziąseł. Zaczęłam stosować w ciąży kiedy krwawiły mi dziąsła i od tej pory się z nią nie rozstaje (do nabycia na allegro ok. 32 PLN za 3 szt.)


ulubione-gadżety-kosmetyczne
WODA TERMALNA URIAGE -  nie trzeba jej osuszać, znosi nadmiernie pudrowy wygląd makijażu zapewniając świeży wygląd, łagodzi i koi podrażnioną skórę, sprawdza się przy glinkowych maseczkach, wydajna i wielofunkcyjna.

HENNA REFECTOCIL - długotrwały efekt, prosta w użyciu, dostępna w 10 kolorach, używam tylko na brwi bo na rzęsy się boję.

PĘSĘTA TWEEZERMAN - lepiej usuwa najmniejsze i najdelikatniejsze włoski niż pęsety z drogerii.

PĘDZEL FLAT TOP - jeśli zależy Ci na naturalnym wyglądzie makijażu to polecam nakładanie podkładu takim pędzlem.

gadżety-kosmetyczne

SZTYFT COMPEED - nie wiem jak ale działa, latem żadne buty noszone a goła stopę mnie nie obtarły. Produkt nie powoduje efektu ślizgania się stóp, nie plami i jest niewidoczny na skórze.

SALLY HANSEN PREPARAT DO USUWANIA SKÓREK (Instant Cuticle Remover) - skórki dobrze odchodzą od płytki, są miękkie, przy regularnym stosowaniu paznokcie wyglądają estetycznie.

SALLY HANSEN INSTA DRI  top coat -  lakier po nałożeniu pięknie lśni i jest suchy w chwilę, manicure wygląda profesjonalnie i utrzymuje się na paznokciach dłużej.

SZKLANY PILNICZEK - higieniczny, zapobiega zadzieraniu i rozdwajaniu płytki paznokcia, można go dezynfekować i odkażać, tylko w kontakcie w kaflami nie daje rady.


Gadżety które z chęcią bym wypróbowała to szczoteczka clarisonic, skarpetki peelingujące i zalotka MAC, a Wy?



2 komentarze:

  1. Ja bym sobie życzyła szczoteczkę philips visapure. :) i mieć lepszą sokowirówkę jeśli to jest gażdzet. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakas dobra prostownice :) pozdrawiam :) Dokładnie za miesiac mamy 3 urodziny synka. czy masz jakies pomysły na urodzinowy wystrój i menu?

    OdpowiedzUsuń