piątek, 13 marca 2015

WYJĄTKOWY PREZENT

ilustracja-agata-krzyzanowska

Młody kilka dni temu obchodził pierwsze urodziny. Przygotowałam listę prezentów, ale po rozdzieleniu pomysłów na gości dla rodziców nic już nie zostało. Chciałam podarować mu coś wyjątkowego może nawet pamiątkowego i wtedy do głowy przyszedł mi chytry plan.

Już od dawna podobały mi się oryginalne ilustracje Pani Agaty Krzyżanowskiej, blog znajdziecie TUTAJ. Wiele razy przeglądałam jej prace i po cichu wzdychałam. Szczególnie podobały mi się autorskie projekty, tworzone na indywidualne zamówienie na podstawie zdjęć. Pierwsze urodziny to przecież ważna uroczystość i fajnie jakby została po nich pamiątka. Czasu było coraz mniej więc napisałam maila do Pani Agaty z zapytaniem i pomysłem na ilustrację.

Tak prezentuje się bajkowy świat Hobbitów i Entów namalowany z pasją przy użyciu piórka, tuszu i akwareli. Myślę, że idealnie wpasuje się w klimat naszego mieszkania. Za każdym razem gdy patrzę na ilustrację, poprawia mi się humor. Nasz Mały Hobbit ma już rok.

ilustracja-agata-krzyzanowska



ilustracja-agata-krzyzanowska


ilustracja-agata-krzyzanowska

Co sądzicie o takich prezentach?

1 komentarz:

  1. Świetne te ilustracje! Ja już się wzięłam za szukanie prezentów na Boże Narodzenie i właśnie się zastanawiałam co kupić dzieciakom mojego brata. Bratu znalazłam też świetny prezent, bo chcę mu kupić muchy z drewna , więc te grafiki będą się idealnie zgrywać klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń