wtorek, 10 marca 2015

WYPRAWKA Z IKEA

wyprawka-z-ikea


Znajomi zawsze są zaskoczeni gdy mówię gdzie kupiłam daną rzecz, jakby szerokim łukiem omijali dział dziecięcy IKEA. A tam jest tyle fajnych i niedrogich przedmiotów. Sami zobaczcie. 



wyprawka-z-ikea

niekapek 5 PLN - początkowo do podawania kaszki, dzięki miarce łatwo odmierzyć potrzebną ilość wody, później do nauki picia też jest ok

miseczki 5 PLN - 6 szt. - wszechstronne zastosowanie, podgrzewałam w nich słoiczki, podawałam kaszki, nietłukące

łyżeczki 4 PLN 2 szt. - szybko przerzuciłam się na zwykłe metalowe, ale były ok

śliniaki 7 PLN 2 szt. - Młody nie bardzo chciał z korzystać z jakichkolwiek śliniaków, a te przynajmniej były tanie


wyprawka-z-ikea
ściereczki 15 PLN - 10 szt. w sumie nie korzystałam z nich zbyt często, kupiłam z zamysłem wycierania ulewek dzieciaczka, ale pieluchy okazały się bardziej praktyczne

pieluchy 13 PLN 2 szt. - a przepraszam, muślinowe ręczniczki, ta w zielone wzorki zrobiła furorę już w szpitalu, pytań nie było końca, porządnie wykonane, kupiłam kilka kompletów

podgumowany przewijak - 20 PLN - estetyczny, funkcjonalny i tani, czego chcieć więcej

torba do wózka 60 PLN  z kartą IKEA - wybrałam torbę do wózka, która nie będzie wyglądała jak torba do wózka. żeby Tatuś nie wstydził się jej nosić.


wyprawka-z-ikea

zatyczki do kontaktów 8 PLN 12 szt

stopery na drzwi 6 PLN 3 szt

antypoślizgowa mata do brodzika 15 PLN - jest też wersja do wanny

ochraniacze na kanty 10 PLN 8 szt. - żeby dziadkowie nie marudzili

ceny z kartą IKEA FAMILY

wyprawka-z-ikea

zabawka do kąpieli 10 PLN minimalistyczne zabawki


mobil 25 PLN ładne, nietandetne

kotki grzechotki 10 PLN 2 szt. 

wyprawka-z-ikea

pluszowa układanka 20 PLN

sorter 20 PLN - drewniana skrzynka, z plastikowym dachem

układanka 20 PLN - ponadczasowa zabawka

pacynka sowa 16 PLN - Młody strasznie ją lubi, ja też hu hu

wyprawka-z-ikea

nocnik 20 PLN - jakoś nie przemawiają do mnie te świecące i grające, nocnik to nocnik

ręcznik z kapturem 30 PLN - dziecko szybko z nich wyrasta

ręcznik poncho 25 PLN  - dla dzieci, które same stoją 

wanienka 18 PLN - używaliśmy przez około 6 miesięcy, bez stelaża była stawiana na stole


kocyk 60 PLN - bawełniany, ażurowy czyli bezpieczny, cienki ale w dość dużych rozmiarów, w sam raz, żeby przy karmieniu piersią starczyło na okrycie i dziecka i mamy

komoda 340 PLN  - pojemna komoda, pomieściła większość ciuszków Młodego

organizery  40 PLN 3 szt. - do przechowywanie pieluch i innych drobiazgów

kosz na śmieci 50 PLN - biały, z wyjmowanym wkładem na toksyczne pieluchy, pasował do komody


Łóżeczko i materac kupiłam w innym sklepie, zależało mi na większym rozmiarze tzn. 70 x 140 a ikeowe występują tylko w wersji 60 x 120.
Przewijak miałam drewniany, nakładany na łóżeczko. Używałam go przez 4 miesiące później przewijałam Młodego na własnym łóżku.
O foteliku do karmienia, który wybrałam pisałam TUTAJ
Zamiast śpiworków polecam woombie, recenzja TU

Jak widać trochę się rzeczy nazbierało bo kompletowanie wyprawki to niestety spory wydatek, dlatego jeśli szukacie rzeczy dobrej jakości i w umiarkowanej cenie polecam wybranie się na zakupy do IKEA. 

7 komentarzy:

  1. Urządzając pokoik dla malucha, większość kupiłam wlasnie w Ikei. Tylko materac ortopedyczny musiałam poszukać w specjalistycznym sklepie. Jestem zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem na etapie urządzania pokoju dla mojego malucha oraz kompletowania wyprawki. Ostatnio znalazłam bardzo zachwalany kocyk bambusowy za materiał, z którego został wykonany. W sumie to nie dziwię się już czemu. Jest mięciutki, delikatny i co najważniejsze jest hipoalergiczny, bo każde dziecko ma delikatną skórę, a jeśli wyjdą jakieś uczulenia to jesteśmy na to przygotowani. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. My wybraliśmy materac do łóżeczka ekologiczny :) Lubię naturalne materiały, drewniane zabawki i inne eco bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No my też chcemy materac do łóżeczka ekologiczny ale także bym chciała żeby był ortopedyczny, z tego co słyszałam to pianka jest najlepszym wyborem, ale zastanawiam się jeszcze nad lateksem 100%

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak najlepszy jest materac ortopedyczny dla małych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z własnego doświadczenia wiem, że bardzo potrzebnym elementem wyprawki dziecięcej będzie kokon niemowlęcy. Kokon ułatwia utulenie dziecka do snu.
    https://qbanamama.pl/kokony-niemowlece

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym wszystkim brakuje jednego, porządnego kocyka, który bedzie niezbędny przy wyjsciu ze szpitala :)

    OdpowiedzUsuń