poniedziałek, 29 grudnia 2014

FISHER PRICE SPACE SAVER - NADSTAWKA NA KRZESŁO DO KARMIENIA


fisher-price-space-saver

Wybór odpowiedniego krzesełka do karmienia był dla mnie kłopotliwy. Nie chciałam szpetnego mebla z plastiku, który zajmuje pół pokoju a drewniane designerskie krzesełka kosztują dużo za dużo. Ostatecznie zdecydowałam się na zakup sprytnej nadstawki na krzesło Fisher Price Space Saver dzięki której krzesełko do karmienia zajmuje tyle miejsca co zwykłe krzesło.


fisher-price-nadstawka-na-krzesło

fisher-price-nadstawka-na-krzesło



CECHY PRODUKTU:
  • kompaktowa nadstawka jest montowana pasami na tradycyjnym krześle
  • regulacja wysokości i oparcia
  • 3-punktowe szelki
  • odpowiednie dla dzieci, które samodzielnie siedzą aż do wagi 23 kg
  • w komplecie taca, którą można myć w zmywarce 
  • łatwa w utrzymaniu czystości materiałowa poduszka
  • ogranicznik zapobiegający zsunięciu się dziecka


  • nadstawka zajmuje mało miejsca i jest lekka
  • pozwala dziecku na jedzenie przy stole z rodzicami 
  • nie zagraca pomieszczenia
  • tackę można łatwo odpiąć i umyć w zmywarce
  • impregnowana poduszka, bez problemu można ją zdjąć i wyprać
  • łatwo się przesuwa
  • nie rysuje parkietu jeśli krzesło ma filcowe podkładki
  • wygodna dla dziecka
  • dobre zapięcie pasów
  • prosty montaż tacy


  • cena - trochę drogo. Kupiłam na Allegro za 259 PLN, ale widziałam teraz lepsze oferty już za 210 PLN z przesyłką.
  • mały wybór kolorów i wzorów
fisher-price-spacesaver


fisher-price-spacesaver


Za każdym razem kiedy u znajomych korzystam z ich krzesełek do karmienia w duchu cieszę się ze swojego wyboru. 

1 komentarz:

  1. Jakie są wymiary krzesełko do karmienia? Zastanawiam się nad kupnem, ale nie jestem pewna czy na naszym krześle się pomieści, tak żeby dziecko miało tez gdzie postawić nóżki; Jakie wymiary ma krzesło, na którym stoi na zdjęciach?:) Z góry bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń